sobota, 23 listopada 2013

Okej. Nawet.

Ostatni post był pięć dni temu. W sumie nie tak dużo, ale postanowiłam, że coś napiszę :3
W czwartek miałam iść na zawody (badminton), ale oczywiście rano źle się czułam, potem byłam u lekarza - nie polazłam do szkoły :/ Wolny czas wykorzystałam na czytanie do konkursu, rysowanie i komputer.
Wczorajszy dzień bez szału - na polaku przedstawienie a na przyrodzie sprawdzian (nieeeee). uczyłam się do niego w czwartek, zakuwałam po nocach-  a pewnie i tak obleję, bo 3/4 czasu siedziałam nad trzema zadaniami których za nic nie mogłam zrobić ;-(

Bra, już nie gadam o szkole.
O muzyce :3 Właściwie nie powiedziałam jeszcze, czego słucham. A więc - Linkin Park i Birdy (ostatnio na okrągło), Adele, Amy Macdonald. Macie linki do ulubionych piosenek :3

Linkin Park:
Burn it down
Numb
Castle of glass

Adele:
Turning Tables
Rolling in the deep
Someone like you

Amy Macdonald:

4th of July

Birdy:
Znakomity Cover Bon Ivera 'Skinny Love'!


A Wy co lubicie? :3



1 komentarz: